دوستت دارم...


غمگین چو پاییزم...

دیشب تا صبح جفتمون on بودیم ولی حتی یه سلام نداد بهم

من چندبار خواستم pm بدم ولی جلوی خودمو گرفتم آخه میخوام بهش کمک کنم تا فراموشم کنه

فقط خدا میدونه چی توی دلم میگذره و چقدر دلم براش تنگ شده...

بعضی وقتا بهم میگفت دیوونه منم میگفم آره هستم.... دیوونه نبودم ولی گلم دیوونم

خداجونم نگهدارش باش و آرامشو به زندگیش برگردون،خداجون میخوام همیشه بخنده ولی از ته دلش نه به ظاهر...

"مثل آن است که شاهرگ احساسم را زده باشی,
بند نمی آید دوست داشتنت"

وقتی می گویم دوستت دارم شاید تصور كنی تنها چند واژه ی ساده را در كنار

 هم گذاشته ام و جمله ای را بیان كرده ام اما...

این تنها یك جمله نیست!

دنیای لبریز از رویا های سبز و سرخ!

همین جمله كوتاه ...!

 آری همین چند واژه کوتاه خود كتابیست سر شار از معنا!

دوستت دارم

یعنی بی حضور تو زندگی برایم بی معناست

 بی تو دنیای من به سردی می گراید و چشمانم بی فروغ میگردد!

یعنی قلب من منزلگاه توست و وجودم سرزمینی كه تخت پادشاهیش را تنها لایق تو می داند

یعنی می خواهم در سایه سار نگاه پر مهرت لحظه بیا سایم

 و در پهنه ی پر احساس كلامت نفسی تازه كنم .

 می خواهم در وسعت بی انتهایی قلب تو سكنی گزینم

و تا ابد تفرجگاهم آبی بی كران آسمان و سرخی شور انگیزه خورشید قلب تو باشد.

می خواهم تنها با تو زندگی كنم و در كنار تو تكیه گاهم تو باشی!

 كبوتر سپید وجود من بی حضور تو جان خواهد باخت پس با من بمان تا زنده بمانم!

در انتظار وصالی خوش!

زیرا كه زنده بودن بی حضور محبوب تنها مرگیست در بستر تنهایی و فرا ق!

همچو كوه بودم استوار قد بر افراشته بودم به بهانه سر سختی!

دم از قدرت می زدم در مقابل عاطفه چون سنگ مقاوم وبی نفوذ!

 هرآنچه پیش آمد به طعنه ی انكار پس زدم.

 وتو آمدی و چون قطرات نرم و زلال آب در من نفوذ كردی!

و آن كوه استوار در مقابل تو به زانو درآمد!

 نرم شد و غوغای درونش در آرامش نگاه پر مهر تو آرام گرفت

و دید كه بی حضور تو بی بهاست و سلام تو توان اوست!

 پس وقتی می گویم دوستت دارم

تنها یك جمله نگفته ام!

 دنیایی را به تصویر كشیده ام!

 سر زمینی را از عمق وجود خویش...!

 سر زمین دل و این كلام قلبیست كه با هر تپش خود میگوید:

"" عاشقانه دوستت دارم فرشته ی من ""



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 14 بهمن 1390برچسب:,ساعت 23:55 توسط دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com